Pass

MOTIONSGYMPA
Ett medelgympa pass till medryckande musik med influenser från olika gympaformer som afro,zumba,box och pilates.Passar både nybörjare som vanliga motionärer.Var och en jobbar efter egen förmåga.

Kom och pröva // Anki

AIKIDO
Aikido från 5-99 år. Japansk kampkonst där vi tränar på blandannat fokus,balans och kroppskontroll. I aikido finns inga tävlingar utan man tränar utifrån sina egna förutsättningar. Det finns en tydlig filosofi där man strävar utefter att gå från konflikt till harmoni.  Träningen riktar sig den här terminen till barn,ungdomar och vuxna.(Det är aldrig försent att börja !)

Barn under 10 måste ha en tränande vuxen med sig. Vi tränar utan skor,i långbyxor och tex en t-shirt.Ta gärna med en långärmad tröja och vattenflaska.

Vid frågor och anmälan kontakta Monica Lundström 073-7531867                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
MIX 75
Välkomna till ett pass där hela kroppen får jobba i 75 min.  Alla jobbar utifrån sina förutsättningar och där du själv avgör hur jobbigt du vill ha ditt pass. Det är varierat, roligt och fartfyllt och du är så välkommen! Passet är uppdelat i 4 delar:

1. Gympadel till musik där vi jobbar med rörlighet, koordination, pulshöjning och styrka. 
2. Vi arbetar effektivt och intensivt med konditions- och styrkeövningar. 
3. Stationer 
4. Passet avslutas med nedvarvning, smidighet och stretch till lugn musik. 

Välkommen hälsar Maria!

TABATA
En Tabata är en serie av åtta intervaller. Du utför 20 sekunder maxansträngning
(anpassad till din egen förmåga) följt av 10 sekunders vila. Detta repeteras åtta
gånger, vilket blir totalt 4 minuter per en Tabata.
Vi kör 3 st. block: 1) Armar. 2) Mage- bålträning. 3) Ben. Varje block består av
3 olika övningar anpassad till kroppsdel samt 2 olika grader svårighet för att alla
kan vara med och träna. Så väl de som är vältränade samt nybörjare, kvinnor och
män. Du bestämmer hur hårt/lätt vill du köra.

Resultat enligt Dr. Izumi Tabata (forskade fram ”Tabata”)
Ökning av uthållighet och explosivitet, snabb muskeltillväxt och effektiv fettförbränning.

Med vänlig hälsning, Iwona 

CIRKELFYS
Cirkelfys träning med olika stationer kondition och styrka jobbar 40 sekunder vila 15 vi jobbar i tre så kallade boxar med 6-8 övningar i varje och två repetitioner på varje övning. En rolig individuell träning där du utmanar dig själv till förbättring under säsongen.

Med vänlig hälsning Helen.

MEDELGYMPA

Medelgympa utan hopp. Ett pass som passar alla, stor, liten, ung, gammal,även om du har ont någonstans. Bra musik och du jobbar efter din egen förmåga.

M.vh Susanne

Fler olika pass finns, se terminsprogrammet.

Kontakt

Revsunds Gymnastikförening Anna Andersson 070-374 97 59 revsundsgf@outlook.com